środa, 25 września 2013

We are family

Ostatnio postanowiłam zrobic lift swojego scrapa z 2010 ( o tego tutaj ), ponieważ zrobilam sobie z chłopakami w wakacje całkiem podobne zdjęcie . Teraz tylko tytuł scrapa się zmienił.Wykorzystałam trochę papierów i naklejek Bella BLVD, które  dostałam niedawno. Są baaaardzo kolorowe i wzorzyste.

Recently I got some bella blvd papers and stickers, not so much but enough to create some layouts and mini album. This is the first layout I made.  I've decided to make a scraplift of my own project, made  in 2010 !( click HERE).  I see, that there is a very popular trend now. 







4 komentarze:

Nowalinka pisze...

Świetny jest! Ta biała baza fantastycznie podkreśla kolory i charakter całego scrapa :)

Ewik21 pisze...

mrrrrr świetny strasznie mi się podoba ..wszystko mi się podoba )))

Magda Bolinska pisze...

swietny jest !

Diana Waite pisze...

STELLAR inspiration!