niedziela, 20 stycznia 2013

Me & boys and....

And some new things from American Craft's Amy Tangerine  "yes, please" Collection!
I used on this layout embroidery stencil to make an Ampersand, gray alphabets and new set of stamps for stamping   arrows. Soon I will use more of things  from this collection, as well as from another new one - "lucky Charm" by Dear Lizzy. Stay tuned and  TFL!


Jak tylko dostałam paczkę z najnowszymi kolekcjami American Crafts, nie mogłam się zbyt długo powstrzymać i koniecznie musiałam coś z nich użyć. Na pierwszy ogień poszły szablony do "wyszywania"z najnowszej kolekcji Amy Tangerine "Yes, please". Użyłam takiego do zrobienia ampersand'a (&), niezła sprawa. wykorzystałam też nowe alfabety, które sa w 3 odcieniach, tutaj akurat użyłam szare, a także stempel strzałkę z cudnego zestawu stempli. Ten scrap to rozgrzewka, niebawem pokażę kolejny tym razem z bardziej pastelowej kolekcji "Lucky Charm" Dear Lizzy.

A tymczasem ja z chłopakami i papiery ILS "why not" oraz dodatki Amy Tan.






2 komentarze:

Ewik21 pisze...

kurcze przegapiłam go wczoraj???? Baardzo mi się podoba pomysł i wykonanie!!! Chłopaki świetnie się spisali robiąc zdjęcia , musisz im na to częściej pozwalać będziesz miała więcej fotek ze swoją osobą co daje możliwości trenwania min )))**

Diana Waite pisze...

SERIOUSLY love this page!