sobota, 26 maja 2012

Na "żywo" , "ogrodowo" i ciut ciut zlotowo

Czyli nic innego jak Pafiu oprawiony w papiery ILSowe z najnowszej kolekcji "Vivid" i "Marine"

Najpierw scrap, który robiło mi się fantastycznie. Biała baza, troche szarości z "Let it go" i piękne kolorowe papiery plus troche farb i wszystko zrobiło sie "samo". A na zdjęciach Pafciu w wersji romantycznej, zbierając i ogladaja stokrotki na trawniku.






A tu juz kolejny wpis chłopięcy do memory booka.

(papiery VIVID , let it go, tasmy-dekoracyjnatasma.pl)



 I jeszcze drugi scrap, tym razem odsłona kolekcji "Marine", która pomimo nazwy wcale nie musi być li tylko marinistyczna. U mnie w wersji ogrodowej-czyli pafciu maly ogrodnik.


____________

Jeszcze dodam tylko że na Zlocie w Cieszynie było cudownie, bo spotkałam wiele osób, których "wieki" nie widziałam, mimo ze jestesmy z jednego miasta (i okolic), oraz spotkałam te które widuje zdecydowanie za rzadko, bo tylko na zlotach wszelakich. jak zwykle było radosnie do rozpuku :D

A i jeszcze bardzo  dziękuje Humie i Mizerii bo sa przeMEGA-dzieki za 2x3godz smiechu w busie i 1x6h smiechu na zlocie.!






3 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

fantastyczne prace!!! mega pozytywne!!!

żałuję, że ominęło mnie cieszyńskie spotkanie... może następnym razem się uda :)

asica.p pisze...

cieszę się,że sie podobało:)i dziękuję za piekne prace na wystawę:)))
no i czemu ja tylko uszczknęłam jakies 20 min z tych 6 godz smiechu?:P

Unknown pisze...

dzię-ku-jeeeeee-my :D