piątek, 20 kwietnia 2012

Nieznana strona

Oj tak, tak bardzo nieznana, że nawet ja nie wiedziałam że tak potrafie :D
Na forum SP Brises zaproponowała wyzwanie wg mapki- oczywiście z uzyciem "miliona kwiatów i motyli" :D
To dopiero wyzwanie.....ale okazało się że nie jest źle. Z pomoca przyszła mi najnowsza kolekcja papierów ILS "la maison rose" oraz moje zdjęcie z tygodniowym i ciut Witusiem. Sentencja przyszła sama do głowy, i tak powstał mój romantyczny-kwiatowo-motylowe LO na wyzwanie na SP

Zapraszam do wspólnej zabawy- macie czas do 26.04.





3 komentarze:

edit pisze...

ooo yes! masz rację!! a crrap ukwiecony ale cudny!

Madzioza pisze...

Świetny.
Piękny.
Tyle na ten temat.
Madzioza pozdrawia.

Jaszmurka pisze...

Jezu Mona aż się zaplułam! No w takim wydaniu to ja Cię jeszcze nie widziałam! ahahaha
Gdyby nie foto na scrapie to musiałabym sprawdzić czy na dobrym blogu jestem :P
loweee ♥