niedziela, 5 lutego 2012

Beksa mała

Ten model tak ma. Często zdarza się płakać, niekoniecznie z konkretnej przyczyny. Tutaj płacz dotyczył chęci pójścia na barana, no a tata nie wziął, no to ryk :D strasznie mnie to rozczuliło, zrobiłam zdjęcie,i juz 2 raz je oscrapowuje.

Tym razem na MAsochistyczne #11. Dla mnie trudny lift, w stylu "artystycznych", no ale jakoś przebrnęłam :)

Zapraszam do oglądania, a tymczasem znikam z kubkiem zielonej herbaty, matko, te -18 za oknem mnie wykańcza :D was tez??



{it's okay} cry by _MonaGee_


i zbliżenie


{cry}

A jeszcze do dziś możecie brac udział w Scrapińcowym candy na FB. Wieczorem podane zostaną 2 osoby do których polecą zestawy pinów.

2 komentarze:

Lili pisze...

to zależy:) teraz mam urlop, więc mnie nie wykańcza, wychodzę, gdy chcę, czyli do samochodu- kina- powrót:))) ale jak mam iść z synkiem o 7:20 do przedszkola, to słów mi brak:(((
fajny skrap:)

Евгения USSR pisze...

Love your style! this is great!