piątek, 11 listopada 2011

11/11/11

to był imprezowy dzien, pelen gości, prezentów i radości. Zrobiłam młodemu tort marcepanowy na 3 urodziny, ale zamiast tradycyjnego biszkopta, zrobiłam "rainbow cake'.cos co chodziło za mną od bb dawna. zamówiłam barwniki na all ( koniecznie proszek) i podzieliłam porcje biszkopta na 6 czescie, do kazdej dałam barwnik i piekłam.....pół czwartkowego dnia. potem masa marcepanowa a na wierzch plastyczny marcepan firmy Zentis. Mówie wam palce lizac!!!! i do tego ten wygląd!!!!

a tak prezentowal sie z zewnatrz




i jeszcze jubilat  (prawie 3 latek) z Przyjacielem :)



z jednym z wymarzonych prezentów
(jak nic idzie w ślady mamy-ponad 200 zdjęć zrobione ;) )


męska trójca przy pafciowym prezencie - torze hot wheels :D






1 komentarz:

Magda pisze...

piękny tort - zazdroszczę zdolności kulinarnych :)