sobota, 12 lutego 2011

kopertowo.

Dzis będą dwa kopertowce- tydzien 4 i 5 .

tydzień 5 z wyprzedzeniem małym, bo powstał jako lift MAsochistyczny, więc publikuje juz dzis.
oryginalan praca TUTAJ


A to mój lift
{...}- envelope album week 5 -<M-A-17>


Nie wiem skąd wzięło mnie na róże, kobiecości, lekkości i wogóle. Ale może dobrze , po kilku ciężkich i przeładowanych layoutach ten się jawi zwiewnie.
Moje ulubione zdjęcie tego tygodnia, bardzo odpowiadające nastrojowi.

Natomiast tydzien 4 powstal na bazie Art-piaskownicowej mapki, i prezentuje sie tak:



No i jeszcze zdjęciowy luty. Jedno z ostatnich zdjęć. Tez je lubie :D
{Stay tunned} 

Pozdrawiam was weekendowo!!!!!!!!!!!

4 komentarze:

Anna-Maria pisze...

obie prace są cudowne, ale ta pierwsza skradła całkowicie moje serce. Takiej Mony w formie na papierze jeszcze nie widziałam... lubię Cię taką w rozmowach, wiesz.. :) a na papierze lubię Cię taką równie bardzo :*

Ewa (it is all about scrap) pisze...

Mona, wszystko jest super, bardzo mi się podoba :))

MonaGee pisze...

dziekuje wam :*

ibisek pisze...

Prace super i foka kapitalna :D