piątek, 7 stycznia 2011

Tempo!!!, tempo!!!!

Wariatki , normalnie MAsochistki i sadystki :D Takie tempo ma nasze wyzwanie grupowe, że nie ograniam :D hahaha wiem, wiem, że nei tylko ja ;)

dzis kolejny, 3 lift, tym razem bylo dość pod górkę, makówka nas nie oszczędziła z oryginałem zrobionym przez S@fo
Be Mine
kwiaty, motyl, przedziwny papier--nie to za wiele na moje serce matki dwóch chłopaków.
przerobiłam to po swojemu.
o, tak:


(my boy} - <M-A-3>

zeszło mi całe opakowanie rubonsów,troche drugiego ;), do tego karta bingo, tak 7gypsies i papier świateczny MME ze scrapki.pl. 
chyba wyszlo wystarczająco "męsko", co???

7 komentarzy:

Enthia pisze...

Niby męsko, ale ja się totalnie rozczuliłam. ;)

Monika Skrzypek pisze...

Wyszło fachowo :-)
I jaki fajny gość na zdjęciu!

chwilka13 pisze...

no nieziemsko wyszło; bardziej mi się podoba niż oryginał!

coco.nut pisze...

wyszło świetnie, zgadzam się z chwilką!!! :)

Lily pisze...

świetny ten scrap;-))) bardzo mi się podoba;-)

Tusia Lech pisze...

Papier świąteczny jest u ciebie totalnie nieświąteczny!!! Boski scrap!! Lift wyszedł Ci doskonale!

Jaszmurka pisze...

ahahhaa
ano nie oszczędzała! ale wyszło Ci bosko!