środa, 1 grudnia 2010

Planuję

Marzy mi się zrobić sobie takie pledy z granny squares.
Albo czapkę chociaż. :)
Troche juz wcieliłam to w życie, ale czasu teraz jak na lekarstwo......

póki co podziwiam



1. day full of crochet. , 2. Granny Square cushion 2 sides, 3. Beyond the sea baby Blanket, 4. One large grannysquare baby blanket, 5. The slouchy beanie in Cranberry, 6. Crocheted Baby Blanket, 7. Granny Squares, 8. Granny stripe WIP, 9. Beyond the Square - Motif 115
 
 A tymczasem zaczął sie Grudzień :) bosko :) lubię jakos ten miesiąc, i pewnie gdyby nie masa spraw które teraz załatwiam to może bym sobie zmajstrowala taki journal jak Jasz............. eh losie ;)


Miłego zimowego ( cuudnego) dnia

5 komentarzy:

Monika Skrzypek pisze...

Ja na razie nie planuję, bo dziergać nie umiem;-P
A taaak mi się to podoba...
Powodzenia na ćwiczeniach:*

Decorka pisze...

swietna ta czapka tez bym taka chciala ;)

chwilka13 pisze...

no fajnie tak umieć wyczyniać cuda szydełkiem ;) ja tylko łańcuszek potrafię ;)

dul pisze...

Też mam ostatnio zajawkę na szydełko straszna. I chociaż mam dwie lewe ręce i słomiany zapał - spróbować muszę, bo nie da mi to spokoju :).

Agnieszka S. pisze...

piękne to wszystko - i bardzo inspirujące