poniedziałek, 22 listopada 2010

Bardzo fajny pomysł

Flora zaprasza wszystkich na kolejna edycję FotoGry na Art-piaskownicy.
Bardzo ciekawy temat,wszelka tematyka związana ze światłem............
Najpierw chciałam dać zdjęcie ze spaceru w parku, ale w weekend patrzac przez okno na światła lamp daleko przy ulicy nagle doznałam olsnienia...........bardzo mi sie podobają prace robione w ten sposó, czyli "malowanie" światłem.
Powstało kilkanaście róznych zdjęć, ale te dwa mi sie najbardziej spodobały.

Takie bicie serca nocy.....


nov 20/30 - {night's heartbeat}


Zapraszam Was do wspólnej zabawy

i jakos tak pod klimat, piosenka, która cały dzisiejszy dzien za mna łazi
( tutaj w klimatycznej wersji Kuby Badacha)

2 komentarze:

Decorka pisze...

swietne zdjecia:*

chwilka13 pisze...

jakie fajne nocne ekg ;)