środa, 27 października 2010

Nuda panie, nuuuuuda.............

Pafciu mając kilka miesięcy dzielnie ćwiczył aby pozbyc się asymetrii. Był pod opieka wspaniałej Pani Asi.Powstało kilka sesji wciagu kilku miesięcy ćwiczeń, ja jednak lubie najbardziej te, na których Pafciu już prawie zasypia. No tak to jest z maluchami, jak ćwiczą tuz przed drugą drzemką ;-)

W Art-Piaskownicy Katasiaczek zaproponowała bardzo fajne, pastelowe kolory do wyzwania, i tak mi sie od razu do tej fotki przypasowały, że powstał taki oto scrap:

....soooooo boring..............

papierki to kawałek "at noon", Fancy pants, karton pomalowany na szaro.
do tego harmonijkowy kwiatek, tasiemka w kratke różową,filcowa chmurka i szare przeszycia maszynowe.Troche też pociapałam szarą akrylówką,przyszyłam niebieski sznureczek,nakleiłam plastry i kawałek koronki.Pod kwiatka podpiełam zaczepkę na dratwie, a na deser dołożyłam alfabety biały i pudrowy...........
ale misz-masz :D

zapraszam do zabawy, bardzo fajny zestaw kolorów!

5 komentarzy:

Kasia pisze...

sliczny, mimo, ze balgan to jakis taki leciutki :)

Guriana pisze...

nie często zostawiam u Ciebie komentarz...ale uwielbiam Twoje scrapy!!:))

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

I mnie sie podoba bardzo.

Artnova pisze...

Sliczna praca. Pozdrawiam.

chwilka13 pisze...

ojjj nuuda, ale jak pięknie oprawiona :)