sobota, 23 sierpnia 2008

Pomóżmy Mateuszkowi!

Drogie Scraperki!
Na stronę Mateuszka trafiłam przypadkiem. ALe jak tylko przeczytałam o jego historii to łzy mi w oczach stanęły! 3 latat temu to MY zbieraiśmy pieniądze na operację Witusia-też za granica, w Paryżu, ponad 5 000 euro. Mateuszkowi potrzeba więcej-ponad 16 000 euro. Operacja może uratowac jego życie-Mati ma dopiero 3 miesiące!!!
na stronie Mateuszka są informacje o nim samym oraz o tym jak możemy mu pomóc.
Oprócz wpłaty pieniążków-można zrobić coś-co rodzice sprzedadzą na aukcji a środki przeznaczą na operację.
Ja już wiem że pomogę obiema sposobami, pieniądze wpłaciłam, a jutro siądę i zrobię kilka drobiazgów, które wyślę rodzicom Mateuszka-żeby może sprzedali i choć kilka groszy z tego mieli na operację.
czyż gra nie jest warta świeczki????
Możemy mu pomóc!

Brak komentarzy: